::Fikir Zikir::

"Perbaikilah dirimu di samping kamu mengajak orang lain kepada kebaikan." -Hassan Al-Banna-

Jun 17, 2010

Kepulangan


~Wahai Tuhan, bimbinglah kami ke jalan-Mu yang lurus~

Sudah lama blog ini menyepi. Berbulan laman sesawang ini benar-benar bersawang. Hingga masuk ke dalam mimpi saya ada rakan yang datang meminta supaya terus menulis. Mungkin tindakan subconscious minda.

Segala puji bagi Allah.

Saya meletakkan kewajipan saya untuk mencoret di blog ini sewaktu dulu.
Namun, atas sebab-sebab tertentu saya meninggalkannya. Lama kelana saya mencari jalan kekuatan hati ini.

Wahai Allah, maafkan hamba-Mu yang lalai ini.

Lupa sebentar bahawa blog ini bertujuan bukan saja mengajak insan lain ke arah kebaikan bahkan lebih lagi untuk mengingatkan diri yang serba kekurangan ini. Istiqamah walaupun sedikit. Mujahadah diri untuk istiqamah dalam sentiasa melakukan kebaikan dan hindari diri dari kemungkaran.

"Perbaikilah dirimu di samping kamu mengajak orang lain kepada kebaikan." -Hasan Al-Banna-

1 comments:

pSp on June 18, 2010 at 8:33 AM said...

Bgs2 dah mula menulis balik...dah lame x baca tulisan ko...good luck an teruskan berusaha

 

Ringkasan Tetamu

Hatiku Milik-Mu Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino