::Fikir Zikir::

"Perbaikilah dirimu di samping kamu mengajak orang lain kepada kebaikan." -Hassan Al-Banna-

Oct 31, 2009

Peperiksaan Hujung Semester



Semester pertama tahun 4 sudah hampir sampai ke penghujungnya. Posting management di Temerloh selama 4 minggu dan posting di ICU seminggu sebelumnya sudah selesai. Banyak pengalaman dan ilmu baru yang didapati. Terima kasih pada semua staf ICU dan staf wad surgical male HOSHAS yang memberi banyak tunjuk ajar dan kepercayaan kepada kami.

Buat sahabat-sahabat surgical team (Hidayah, Kak Lin Baby, Khamisah, Kak Marlina, Sakinah, Alia, Amalina, Kak Amria, Syazana, Jadulhaq dan Hasan) aka housemates di Temerloh (except Hasan dan Jadul), being with you all, make such a great team, thank you so much!

Apapun, tentunya penghujung semester ini kami akan diuji...dengan peperiksaan.

3 Nov (Tues) Issues in Nursing
4 Nov (Wed) Health Economics
7 Nov (Sat) Nursing Management in Hospitals and Health Clinics
9 Nov (Mon) Oncology Nursing
11 Nov (Wed) Research Methodologies in Nursing
13 Nov (Fri)
Critical Care Nursing

Alhamdulillah atas CAM (carry marks) Critical Care Nursing dan Issues in Nursing yang telah dilihat pada notis semalam. Terima kasih pada semua tenaga pengajar. Tahniah, buat sahabat-sahabat sekelas. Rata-ratanya semua mendapat A hingga B+, dan tidak ada yang kurang dari itu. Semoga Allah memberkati usaha kita semua.

Saya juga masih ingin menghabiskan baki research proposal berkenaan Child and Adolescent Mental Health. InsyaAllah, moga siap sebelum esok hari.

Pada teman-teman semua yang bakal menghadapi atau sedang menghadapi peperiksaan, selamat menghadapi peperiksaan!; bittaufiq wannajah fil imtihan!; good luck!; viel gluck!




0 comments:

 

Ringkasan Tetamu

Hatiku Milik-Mu Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino